Förfärliga, härliga helg!

Söndag kväll! Lagom mysig med två glas vin och en hemlagad dundermiddag i magen (stek med västerbottensgratinerade potatishalvor, coleslaw, rostade morötter och äppelpaj med hemlagad vaniljsås)...

Ok, nog om det!

Helgen har förflutit...de brukar ju göra det. Och som det också brukar vara har jag pendlat mellan hopp och förtvivlan. Fredagkväll slutade helt förfärligt. Jag och X tog en lång skön promenad på stranden i vårsolen, vi hånglade under knoppande björkar och lagade middag med armarna om varandra. So far so good! Kvällen skulle såklart avslutas med mys i sängen som sig bör. Tyvärr fick X kortslutning och tyckte att det kändes olustigt...som om jag inte ville egentligen. Va!?! Han ville inte att jag skulle "ställa upp" bara för hans skull. Det är inte bara tjejen i ett förhållande som blir lite wack av V! Jag blev übersur och la mig på soffan, han blev sur...varför skulle jag sova på soffan..det gjorde väl inget bättre!? Vi somnade ganska snabbt och vaknade sams igen! Samma scenrio på lördagen. Mys i vårsolen, en lång biltur till sommarstugan. Laga mysig middag tillsammans! Men sen kommer det bästa! Vi hade sex...nästan! Oh shit..det var det bästa jag varit med om på länge! När jag inte är lite lullig ska jag förklara det hela närmare....

Men ändå! Nästan sex :) Inte illa!

Kommentarer
Postat av: Brinnande vulva

Jag tror det är rätt vanligt att killen kan misstolka bara för att dom är vana med att man "dissar" deras närmanden rätt ofta om man har vestibulit. Finns ju en gräns för hur långt man vill gå olika dagar, något som är lite svårt att förklara för sin partner.

Härligt med nästan sex :)
kram

2008-04-20 @ 22:14:52
URL: http://brinnandevulva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0