Här bara trillar tankarna in.....

För snart en månad sen tog jag ut min p-stav och är nu preventivmedelsfri för första gången på över tio år. Jag vet inte om det beror på det men de senaste dagarna har jag börjat känna känslor som jag inte haft på hur länge som helst. Jag har inte vågat tala om det för min kille. Jag vill skynda långsamt......Om han hör att jag tänker på sex typ tre gånger i timmen skulle han rusa in till sängen......Jag har gjort det misstaget förut. Man tror att idag är det en bra dag och så försöker man ha sex med tårar och besvikelse som följd. Jag ska vårda dessa känslor och plocka fram dem först när jag känner mig helt redo.

Det är underligt....jag har alltid varit en väldigt sexuell person. Raka motsatsen till pryd och blyg. Jag (som var fröken bäst i skolan) skolkade på gymnasiet så att jag kunde gå hem och ligga med min kille. Sen jag blev sjuk har jag tappat detta mer och mer men nu har det alltså börjat komma tillbaka.

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0