Kåt!

När jag bodde där jag pluggade gick jag några gånger och samtalade med en sexolog. Idag kom något hon sa under en av våra sittning upp i min skalle. Vi pratade om sex och hur svårt det var att hitta lust när man har ont. Hon fråga helt sonika:

- Men, är du aldrig kåt?

Frågan tog mig helt på sängen och jag satt helt tyst tills jag lyckades klämma fram:

- Nej!

Nu när jag tänker på det så var det just precis så. Jag hade inte upplevt känslan av att vara kåt på flera, flera år. Visst kunde jag vara sugen på kroppskontakt och så men den där brinnande lusten, den där känslan av att inte kunna hejda sig den hade inte infunnit sig på länge. Men idag var den där. Den knackade på lite försynt och innan jag fattat vad det handlade om hade jag hunnit bli lite fundersam....vad är det som händer?! Visst har jag varit kåt när jag legat med X efter att jag blivit frisk men det här var nåt helt annat. Helt oprovocerad underbar kåthet. Bara närheten och lukten av en man gjorde mig helt galen......Den infann sig på ett par sekunder....härligt! Synd bara att det var på jobbet, haha!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0