Nej, nej, nej, nej!!!

Vi hade sex i förrgår, det gjorde ont! Fan, hur är det möjligt?! Inte så ont som innan det blev bra men ont, ja! En lätt brännande smärta, som när det började första gången. Jag tror att jag hade för bråttom. Jag vill ju så gärna nu när det äntligen funkar (eller inte nu då).

Shit, jag märker att jag babblar! Kan inte riktigt sätta ord på vad jag känner. Måste nog låta det här sjunka in ett tag och testa att ha sex igen. Det kanske bara var nåt tillfälligt.

Nej! Jag ska inte grubbla över detta. Om jag övertygar min hjärna att det var ett tillfälligt bakslag så kommer nog kroppen att följa med av bara farten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet precis hur du kanner dig. Det dar hander mig jamt! Jag kan ha ett par jattebra ggr da det inte alls gor ont.. men sen nasta gang hander det att det brinner... svart att tro att man nansin ska bli frisk nar det jamt hander. kan det inte bara stanna dar det ar bra?!

2008-09-01 @ 05:51:47
Postat av: vV

Jag tror att det är viktigt att man inte grubblar ner sig i det för mycket. Det behöver ju inte betyda mer än att det bara var just den här gången. Lita av problematiken med V är ju den onda spiralen smärta-spänning-smärta och grubbel. Ju mer man tänker ju mer spänner man sig. Mindre tänk mer respekt för sin kropp så kommer man nog en bit påväg!

2008-09-01 @ 11:56:50
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/
Postat av: Katarina (bjooti)

Tack för en fantastisk blogg och för att du är så öppenhjärtlig. Hit kommer jag definitivt att komma igen!

2008-09-01 @ 12:18:02
URL: http://bjooti.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0