...

Jag hann inte mer än skriva detta inlägg på forumet förrän ångesten slog till på allvar.

"Nyligen intervjuades jag av cosmo för den artikel de ska skriva om V. På min blogg skrev jag om intervjun att jag var förvånansvärt oblödig och väldigt rationell. Det som är läskigt är att nu när jag tänker på det så är hela jag väldigt rationell. Jag har slutat att känna. Visst kan jag vara lite arg och sur, lite stressad eller lite nere men de där starka känslorna som brukade vara en dell av mig är borta. Visst är det något som inte stämmer?!? Jag kan inte kommer på senaste gången jag grät... "


Jag har en så sjukt dålig dag idag. Trots att solen skiner med full styrka och att jag vaknade av mig själv hyfsat pigg halv sju så orkar jag inte idag. Allra helst skulle jag bara lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet och sova bort den här dagen.....å andra sidan så är jag inte gråtfärdig bara helt tom och slut. När ska det här sluta? Allvarligt så börjar jag bli rejält trött på att aldrig bara känna mig lycklig och hel.

F*ck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0