Jävla helvetes jävla kuknatt!

Vi bråkade big-time igårkväll! Jag vaknar alltid helt tömd på energi efter en sån kväll. Det handlade om sex, som vanligt! Jag hade hintat att vi ju kunde försöka ikväll (läs igårkväll) men när det var dags för sängen var jag trött, inte sugen och helt av. Jag ville hellre kolla ett tv-program och X kunde inta fatta hur jag kunde välja bort sexet och att skylla på att jag var trött var ju helt befängt eftersom jag skulle vara uppe och kolla på tv. Vi har bråkat om detta så många gånger att jag har slutat att käfta emot. Jag har ett helvetes humör och är oftast den som skriker högst men inte i dessa fall. Numer sjunker jag ihop i soffan och sitter tyst tills hans skrikit av sig, vad ska jag säga?! Vad ska jag göra?! Jag kan inte förklara det hela bättre än vad jag gjort och jag kan inte bli frisk på beställning! Han bad mig fundera över hur jag ville ha det med vårt förhållande. Han brukar slänga ur sig det när han är som mest less men det är inte ok för jag vet att han vill att jag ska stanna. Det är som om han provoserar mig att lämna honom för att bevisa att det var han som stannade kvar och jag som drog. Han är alldeles för omogen i vissa avseenden, det går bara inte att ha en vettig diskussion med honom om detta!

Nu: frukost

Kommentarer
Postat av: brinnande vulva

Du ska behöva inte behöva lyssna på sånt skitsnack. kan förstå att han blir frusterad men samtidigt så går det inte att förutspå när man ska få ont, eller komma på andra tankar som gör att man tappar lusten. Kan ni inte gå och prata med någon så han kanske lyssnar och förstår bättre hur du mår. Tycker det är tråkigt att din personlighet har ändrats pga detta. Hoppats att du mår bättre efter bråket! kram

2008-07-07 @ 15:39:34
URL: http://brinnandevulva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0