Lördag hemma!

Det blev hemmahelg! Vi hade planerat att åka en liten tur och hälsa på släkten i helgen, äta god mat och umgås men X vaknade förkyld och i ärlighetens namn var det ganska skönt att slippa den släkten vi hade tänkt hälsa på.

Provade lite av Durexen på handen igår....men inte kände jag nån värme! Ok att den kändes varm snarare än kall men jag kände ingen värme.

X har haft en dålig vecka och det påverkar mig också. Han är inte sugen på sex och när han är låg blir jag lite seg och inte heller så himla sugen. Ibland har jag svårt att förstå hur han kan ha så svårt att fatta. Han märker ju hur hans humör påverkar vårt sexliv så logiskt sett borde han ju fatta att V påverkar hur sexsugen jag är. Hurosm håller sig i alla fall smärtan fortfarande borta och för detta är jag så glad. Nu hoppas jag att resten också trillar på plats!

Kommentarer
Postat av: detkallasvestibulit

så skönt att smärtan håller sig borta! har börjat med locobase nu och än så länge känns de bra, när ja testat barnolja har ja svidit men med locobasen känns de mer som att ha lite sammet där nere :)

2008-10-05 @ 00:23:59
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0