Två påfrestande dagar!

Dagen idag började sådär. Jag försov mig och kom till min nageltid utan frukost i magen, med otvättat hår och helt osminkad! Gah!.....varför lär jag mig aldrig. Värsta smällen kom sen, X har haft en dålig dag. Jag kan ju inte gå in närmare på vad det hela handlar om men jag kan säga så mycket att det var tufft som fan. Morgondagen kommer inte att bli lättare tyvärr. Hela dan är fylld med grejer som kommer att sätta det hela på prov....gud hur ska jag orka? Men, men...det brukar lösa sig.

Jag vill inte att det ska bli imorgon. Som om att det hjälper att sitta uppe....om man somnar går ju natten så himla fort. Det värsta är ju att jag inte pratar om det med nån! Det skulle bara inte funka. Ett litet ljus i mörkret var i alla fall att hans remiss är på g och han kommer att bli kallad inom nån vecka. Pust! Som jag har väntat.


Kommentarer
Postat av: detkallasvestibulit

hoppas du får en bättre dag snart :) det är väl det enda som är bra med dåliga dagar, det kan bara gå upp sen :)

2008-11-07 @ 12:49:39
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0