Inte så lätt som man kan tro!

Fick ju såklart lov att testa menskoppen, alltså om den passade, har ju inte mens nu...

Det var inte helt lätt att få den på plats. Tror att det beror på mina spända muskler, trots att jag inte har jätteont längre så är jag spänd. Det tar nog ett par försök innan man hittar en bra ställning och ett bra sätt att få den på plats. Dessutom tyckte jag att den kändes innuti när den väl satt inne. Nåja, det löser sig.

Nu ska jag dricka upp mitt rödvin och fortsätta njuta av kvällen.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: L (den andra)

Hej!

Har funderat på en sån där kopp jag med men är rädd att det kommer bli obekvämt och för komplicerat.

Hur mkt känns den? Är ju ganska skönt med tamponger för de känns inte men tyvärr, så blir jag lite irriterad på slutet av dem.. Kanske skulle funka bättre med en kopp. Hmm.. får fundera mera. Hoppas det fungerar bra för dig iaf! =)

2008-09-04 @ 23:08:47
Postat av: vV

Alltså den ska ju inte kännas alls. Men jag tyckte att det spände innifrån. Det kan ju vara att den satt på sniskan eller så. Har samma problem med tamponger, de blir för effektiva de sista dagarna. Lovar att återkomma när jag haft mens och berätta hur det kändes då.



:)

2008-09-05 @ 10:35:19
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Saknar du sommaren ? :)

vad är ditt bästa sommar minne ?

2008-09-05 @ 10:40:11
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag gör ett litet test :P (A)

haha,

det är så att jag aldrig har läst din blogg,så jag kollade bara in en dag och läste det här inlägget! :)



haha kram

2008-09-06 @ 10:38:57
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0