Lingonvecka! :p

Det verkar som om min kropp inte kunde hålla sig ens några månader extra! Det tog exakt tre veckor och två dagar från det att jag plockade ut min p-stav till att jag fick mens! Det är över sju år sen jag hade mens sist, hur sjukt är inte det? Det som är skönt är ju att systemet funkar. Man kan ju bli lite nojjig när man mixtrat med kroppen så länge som jag har. Jag har hört om tjejer som inte fått tillbaka en normal mens på över ett år efter p-stav!

Anledningen till att p-staven åkte är som bekant att jag hoppas att det ska förbättra V. Men trots att det är skönt att veta att allt funkar som det ska är det illa att behöva lägga pengar på bindor. Bindor?!? Ja, V gör det omöjligt för mig att använda tampong. Åh...det är så mycket enklare med en liten bomullsgrej än en stor dryg binda! Argh!

Jag märker att man glömmer snabbt! Igår svängde jag förbi affären för att köpa ett paket bindor men blev stående lämge som ett stort frågetecken...vad är vad? Ska man ha med doft nu också? Det är ju helt sjukt. Lukta kamomill mellan låren..eh!?

Nåja! Det går ju över tack och lov.
Nu hoppas jag på en vecka med massor av sol och nästan-sex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0