Update!

Fick en kommentar av Milla! Det är så kul att veta att ni är någr atappra själar som läser min blogg.

Läget är som tidigare. Jag är fortfarande frisk. Just nu har jag helvetes-mens men jag har kunnat använda tamponger (yey!). Har beställt en menskopp och hoppas att det kommer att funka bra.

När det gäller förhållnadet så är det dock en massa frågetecken som cirkulerar. Nu när det funkar på sexfronten så finns ju inte V att skylla alla problem på längre. Det har blivit mer tydligt att vi har andra problem också, problem som vi har beskyllt min sjukdom för.

Jag är fortfarande helt förvirrad men hoppas att det löser sig snart

Kommentarer
Postat av: Milla

Yaay!! Kul at höra att du forfarande är frisk, det ger mej hopp! Vet hur det är när man beskyller alla problem man har pgr av sjukdomen. Jag och mitt ex var tvugna att gå skilja vägar men det var mkt pgr av hans alkoholvanor och inte av V.

2008-08-27 @ 12:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0