Bisexuell?

Jag har fått frågan ett par gånger om jag är lesbisk eller bisexuell. Jag blir alltid lite stum när sånt kommer upp för i ärlighetens namn har jag inte nåt bra svar. Nej, jag är inte lesbisk, jag älskar män och kan hitta saker jag uppskattar eller attraheras av hos väldigt många fler än de som befinner sig innanför "snygg-ramen". Är jag bisexuell? Nja...nej...alltså. Jag har aldrig träffat en kvinna som jag känt mig dragen till på samma sätt som jag känner mig dragen till män men jag är ändå inte främmande för tanken att jag skulle kunna göra det.

Det är ju ganska lätt att påstå att alla är bisexuella till en viss grad, och jag väljer faktiskt att tro att så är fallet. Det vore ju ganska tråkigt annars. Eller hur?!

Kommentarer
Postat av: detkallasvestibulit

jag brukar säga att jag är sexuell bara :) tror att man när som helst kan bli kär i vem som helst!

2008-09-26 @ 15:39:46
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0