Hemligheter!

Igår låg den där i brevlådan. Rosa och alldeles full med hemligheter. Det är konstigt hur mycket skrivna ord påverkar hela kroppen. Erotiska noveller borde delas ut gratis till alla. Sträckläste igårkväll. Kan verkligen rekommendera denna lilla rosa bakelse till alla.

Förövrigt har ett intressant erbjudande trillat ner i min inkorg. Bakgrunden? Jag är tydligen helt oemotståndligt glad och positiv.....jobb? Ja, kanske. Måste luska lite mer i det hela inna jag vågar tacka ja.

Ser ni att jag dessutom ändrat beskrivningen på bloggen? Jag vågar äntligen se på mig själv som frisk. Jag tänker inte safe:a. Så som jag tänker så blir det. Det är min nya devis!


Kommentarer
Postat av: L

Lycka till! Jag håller en tumme!

2008-09-03 @ 13:26:50
Postat av: vV

Tack! Fick lov och ringa och kolla med min L om det var hon som skrivit, det var det inte. Så detta är alltså en annan L ;) Söta ni är!

2008-09-03 @ 13:41:42
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0