Kändis ;)

Visade stolt upp artikeln i Cosmo för en av mina vänner här hemma idag. Hon blev imponerad. Det verkar vara lättare för henne att hantera min sjukdom och att komma med frågor nu när jag inte har ont längre.

Förövrigt är det nu helt stiltje på sexfronten. Jag håller på att bli galen! Vi kommer bara inte till. Antingen är vi för trötta, för upptagna eller för nåt annat. Jag tror att vi fallit tillbaka i våra gamla V-sexmönster där det var enklare att inte ha sex öht. Jag har dock lagt fram det rakt på sak och sagt till X att jag vill ha mer sex. Vad annat kan jag göra? Men för att vara rättvis så har det varit mycket annat i ett par veckor nu. Förhoppningsvis blir det mer sex när allt lugnat ner sig en smula.

Kommentarer
Postat av: detkallasvestibulit

vsg:)



ja det är nog jättebra att läsa om hur andra tänker, tyvärr har jag inte hittat så många bloggar om det, kan ju vara jobbigt att skriva om för många säkerligen.



tack:) självklart är det ok, ska själv försöka lista ut hur man länkar.



kram!

2008-09-28 @ 00:42:45
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0