Ännu en bok....

Jag sprang på en (eller rättare sagt två) böcker inne på bokhandeln igår.



Hemligheter och Bekännelser är böcker från Agent Provocatuer med en härligt sexigt innehåll. På bokus.se skriver man såhär:

"Syndigt, sexigt & sensuellt! Trött på att läsa de vanliga chicklit-böckerna? Vill du förgylla din hemmakväll med förspel? Här kommer två läckra och smakfulla böcker med ett något chockerande innehåll... Hemligheter och Bekännelser innehåller korta berättelser skrivna för kvinnor. Berättelserna har valts ut för att de hyllar äventyrslustan och uppmuntrar till att utforska sexualiteten. Det är böcker som vill främja lust och njutning i vardagen. Hemligheter innehåller många olika korta historier om hemliga möten, drömmar och dubbelliv. I Bekännelser är berättelserna lite längre och kanske lite mer vågade ..."

Såklart billigare på nätet och nu är Hemligheter påväg hem till min brevlåda! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Jag håller på att skriva en Magisteruppsats om Vestibulit och skulle vilja basera delar av den på bloggmaterial. Först vill jag dock informera om att jag skriver den och få ett ok. Kontakta gärna mig för att få mer info! Naturligtvis behandlas alla uppgifter konfidentiellt! / Josefin

2008-08-27 @ 14:51:09
Postat av: vV

Jag har mailat dig Josefin!

2008-08-27 @ 16:09:22
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0