Behöver tid för mig själv!

Ovanstående rubrik skulle kunna följas av en lång harang om att jag är slut och trött och behöver tänka men inte inatt! Jag är lite trött förvisso efter 18 timmar möhippa men glad och ganska tillfreds. Jag behöver inte tänka, jag behöver längta. Jag behöver längta efter honom. När jag för ett år sen bodde på annan ort kastade vi oss över varandra när jag kom hen sent på fredagkvällen. Men nu....vi ser varandra varje dag. Vardagen lägger sordi på den romantiska air som borde omge oss. Shit, nu hör jag att jag börjar låta poetisk. Det kan bara innebära att jag inte är nykter än. F*ck, jag ska ju vara pigg och på gång imorn.

Slutsats: Jag behöver mer tid för mig för att hinna längta efter honom! Tror dock inte att han är av samma åsikt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0