Kanske att det blivit lite bättre!

OK! Alla känsliga läsare, nu blir det ingående detaljer,så vill ni inte veta hoppa över att läsa.

Det har varit lite tunt på sexfronten de senaste veckorna. Vi har bråkat om det ett par gånger men det handlar mest om att vi båda är två trötta små troll när det är dags för sängen. Det kostar att ligga på topp ;) Vi har helt enkelt haft fullt upp. Idag jobbar mannen så jag har hela lägenheten för mig själv, skönt. Eftersom V varit eftersatt och tankarna på annat håll ett tag bestämde jag mig för att kolla läget. Utrustad med mina fina provrör skred jag till verket. Ni som har V kanske kan förklara detta för mig. Jag har inte ont vid tryck eller beröring, däremot om jag försöker tänja åt två håll. Vad beror det på? Jag klagar inte, förut hade jag ont bara jag nuddade mina "fläckar". Jag ser det som en liten seger! Yey for me!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0