Kvalitetstid...

....är vad vi ska skaffa oss.

Jag var så innerligt trött på att vi sågs vareviga dag men aldrig umgicks ordentligt. Vi fastnade framför tv:n eller diskuterade nästa veckas mat eller ojade oss över den allt annat än lågmälda tanten i lägenheten ovanför. Jag läste nånstans om tipset att dejta i ett förhållande. Eftersom jag inte är den som drar arslet efter mig la jag fram förslaget till min sambo som brukar behöva ett par omgångar av mitt tjat för att acceptera nya förslag. Döm om min förvåning när han helt av sig själv dagarna efter mitt framläggande bjöd ut mig på en hemlig date på onsdag! Iiihh! Det enda jag vet är att jag ska vara klar 17.30 för hemlig aktivitet.

Vad ska jag vänta mig? Skumbad och choklad? Stjärnskådning? Manlagad middag och vin? Bio kanske?

Två veckor senare är det min tur att bjuda honom på en överaskning. Vad tycker ni att jag ska hitta på? Nåt som passar plånboken är mitt enda kriterie!

Spännande!

Kommentarer
Postat av: detkallasvestibulit

men gud va roligt! hm.. svårt vad du ska hitta på känner ju inte er, men själv gillar ja bowling och bio :)

2008-09-30 @ 22:32:48
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0