Tacksam!

Jag har varit så uppslukad av allt nytt som skett sen smärtan försvunnit att jag inte tagit mig tid att fundera över vad det egentligen innebär. Nu när jag haft en chans att sitta ner och tänka så inser jag hur oändligt tacksam jag är över att få vara frisk. Många gånger är det svårt att uttrycka sin lycka då man inte vill spä på ångesten för dem som fortfarande har ont. Men jag måste få vara glad över detta. Jag älskar att leva nu när det inte längre gör ont, ont, ont!

Jag är så glad att jag skulle kunna sätta mig och gråta.

!

Kommentarer
Postat av: brinnande vulva

Klart du ska få vara glad över att du blivit frisk! Har svårt att tro att nån med v tar illa upp pga det. Själv är jag glad för din skull och jag tror att många ser det som ett tecken på att det faktiskt går att bli frisk från det här helvetet. Du har varit sjuk länge och förtjänar att få må bra igen.







kram

2008-09-19 @ 15:26:29
URL: http://brinnandevulva.blogg.se/
Postat av: FP

Absolut att JAG inte tar illa upp över att du har blivit frisk snare ser jag det som ett tecken på att man kan bli frisk. Ett bra tecken alltså =) Du skall bara njuta av att vara frisk men jag hoppas bara inte att du slutar med denna blogg för den sakens skull?! Hur länge har du haft denna sjukdom?

2008-09-19 @ 19:36:03
Postat av: vV

bv: Precis så kände jag också när jag hade ont, att det verkligen går att bli frisk. Så tack för att du peppar mig :)



FP: Jag har haft ont mer eller mindre sen jag var 16 men riktigt ont började jag få för 8-9 år sen. Bloggen kommer att fortgå. Det är fortfarande MYCKET kvar av sjukdomen att bearbeta, saker som sitter i skallen och i kroppen. Att prata om det (även om det är anonymt) gör att det blir lättare att hantera. Bloggen är min kanal.

2008-09-19 @ 23:05:31
URL: http://lillaochstorav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0