Paus - avslut!

Det har inte hänt nåt på bloggen på en månad. Orsaken är att jag inte har nåt att skriva om. Bloggen är min V-terapi och då smärtan lyser med sin frånvaro ligger också bloggen nere. Jag känner inget behov av att blogga om de andra delarna i mitt liv just nu. Kanske att jag nån gång i framtiden vill göra det men då kommer det att bli på en annan blogg. För att ändå avsluta det hela så tror jag att jag på ett sätt är en annan människa än när jag började bloggandet. Jag är lugnare, mer samlad och gladare. Det är något som växt fram under det senaste året och det känns som om jag kommit till insikt om mycket med mig själv. Från och med idag ligger så bloggen nere.

Hoppas att alla underbara läsare får en härlig vinter.

Kram på er och tack för alla peppande kommentarer!

vV

Kommentarer
Postat av: detkallasv

jättetråkigt att du lägger ner :( har ju precis hittat din blogg och det finns så få v bloggar, men förstår dig såklart. hör av dig om du startar en ny blogg nån gång och ha det underbart.

2008-12-04 @ 23:50:12
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: Renita Sörensdotter

Kul att bloggen har funkat som terapi.



Om du kan tänka dig att bli intervjuad för mitt forskningsprojekt om vestibulit får du gärna höra av dig. En kort beskrivning av projektet finns här:



http://www.erg.su.se/pub/jsp/polopoly.jsp?d=9940&a=43510



Hälsningar

Renita Sörensdotter, fil dr

Centrum för genusstudier

Stockholms universitet

2009-03-02 @ 12:02:11
Postat av: www.minvestibulit.blogg.se

Trots att du lagt ner tänkte jag bara säga att jag blir väldigt glad av att läsa din blogg, och höra att man kan bli frisk. Det känns som att jag alltid kommer vara på gränsen mellan bra och dålig, men nu känns det betydligt bättre!

2009-05-04 @ 18:03:53
URL: http://minvestibulit.blogg.se/
Postat av: Johanna!

Tack för en underbar blogg!

2010-09-29 @ 11:14:31
URL: http://amorspilar.se/
Postat av: PVC-fönster på nätet - Nordic Fönster

Nordic Fönster erbjuder ett noga utvalt sortiment av underhållsfria PVC fönster - altandörrar och glasdörrar. PVC är energifönster som är underhållsfria, miljövänliga och billiga. Bygg uterummet i dina drömmar eller gör ett smart fönsterbyte - beställ dina fönster direkt online!

2011-08-25 @ 11:26:38
URL: http://www.nordicfonster.com/
Postat av: Hitta din leverantör av avfallshantering.

Skicka en förfrågan för att hitta den bästa leverantören för hämtning och återvinning av avfall åt ditt företag eller verksamhet. Jämför mellan 100-tals aktörer i hela Sverige för den bästa lösningen. Recycla erbjuder kostnadsfria offerttjänster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0