Ännu bättre? Hoppas som satan!

Det har varit turbulenta dagar! Vi har bråkat mycket och älskat massor. Det är nog lite vårt förhållande i ett nötskal, passion åt båda håll. Men jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Hellre ett par rejäla bråk och till det okontrollerbar kärlek än ett ljummet förhållande som bara är......

Vi hade sex igår! Inget taskigt V-sex utan ett riktigt samlag (ok, jag vet att V-sex kan vara alldeles underbart men det är inte det jag längtar efter). Det var kanske inte fullt på total penetration men så nära det har varit på de senaste fyra åren och det var underbart. Smärtran blir mindre för verje gång och jag börja kunna kontrollera hur jag spänner slidmudklerna, underbart!

Det är så lätt att komma med automatiska ursäkter när det är läge för sex. Jag har en hel arsenal av saker som i det ögonblicket känns viktigare. som jag kan plocka fram. Det värsta är att de dyker upp i skallen utan att jag riktigt har tänkt efter. Jag måste medvetet hejda mig för att det inte ska slinka ur att jag måste göra det och det! Det är väl så det blir efter år och år av smärta. Man har ett väl uppbyggt försvar att ta till för att slippa det hela. Igår när X kom och skedade mig på morgonkvisten sa jag till mig själv att nej, inte den här gången. Nu liggar jag kvar här och ser vad som händer.

Och så det hände :*) !

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt det låter!! Har precis träffat en kille, men vi "nöjer" oss med v-sex. Men han är bra grym på det haha! ;)

2008-07-14 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0